Ezzel az 5 Instagram trenddel fogod tudni növelni a minőségi követőid számát 2021-ben!
#1 Instagram trend A tartalom uralkodik az Instagram-on
Nem meglepő, hogy a tartalom még mindig a legfontosabb dolog amire ügyelned kell az online jelenlétedben. Ez egy elengedhetetlen része azon embereknek akik Influencerek, figyelembe kell venni az Instagram marketing stratégiájának tervezésekor. Számos tartalommarketing-eszköz létezik, amelyek segíthetnek csodálatos Instagram-tartalom létrehozásában.
Egyre több őszinte tartalom van, leginkább a nők körében. Olyan tartalmak amiket nők készítenek és kifejezetten nőknek. Amikor megosztanak egy személyes történetet, vagy egy olyan privát képet amit egyébként a többi tartalmukon lehet, hogy eltakarnak. Az Instagram-felhasználók egyre jobban meg tudják határozni, hogy az általuk látott tartalom valódi és hiteles-e. Csak nézd meg a fitness influencer Hayley Madigan-t, aki rendszeressé tette, hogy megmutatja a valóságot az Instagram követőivel. Tökéletesnek tűnő testén, neki is van néhány tökéletes bőrhiba.
Észre fogod venni, hogy a képek egyaránt kiváló minőségűek, szemet gyönyörködtetőek. Ez hitelt ad a márkádnak. Azonban az a tény, hogy Madigan rendszeresen oszt meg tartalmat, plusz, ettől a személyes és vidám fotóitól sokkal szerethetőbb.
#2 Instagram trend Még több Instagram történet
2016 augusztusi bevezetése óta az Instagram Stories hihetetlenül népszerűvé vált, legfőképpen az Instagram influencerek számára. Az Instagram-felhasználók 86,6%-a tesz közzé történeteket, és a márkák közel 80%-a azt mondja, hogy az Instagram Stories óriási hatással volt a márkájukra vonatkozó influencer tartalmak. Nem csak ez, de az influencerek közel 90%-a tesz közzé történeteket, 63%-uk pedig azt mondja, hogy a következő évben "sokkal gyakrabban" fogja használni a Stories-t.
Az Instagram Stories hatékony stratégiájához fontos az, hogy a legtöbbet hozd ki ebből a funkcióból. Javasoljuk, hogy az elköteleződés ösztönzése érdekében használd ki az összes lehetőséget amit nyújt az Instagram, páldául: szavazások, emoji, matricák, kérdés feltétele stb. Ha több mint 10 000 követőd van, érdemes megnézni az Instagram Swipe Up funkciót. Ez lehetővé teszi, hogy linkeket adj hozzá az egyes történetekhez ahelyett, hogy folyamatosan módosítanád a bioban lévő hivatkozást. Ha hozzáférsz a Swipe Up funkcióhoz, sokkal könnyebb a tartalom és a különleges promóciók népszerűsítése.
#3 Instagram trend Több élő tartalom
Az Instagram Live használata 2020-ban az egekbe szökött. Az Instagram Live használata 70%-kal nőtt egy hónap alatt (áprilisban). Ez nem meglepő, tekintve arra, hogy ez körülbelül pont a járvány és a korlátozások bevezetésének hónapja. A kutatók úgy vélik, hogy ez a növekedés annak a ténynek köszönhető, hogy az emberek többet voltak otthon, igyekeztek elszigetelődni társaiktól. Ahogy haladunk 2021 felé, egyértelmű, hogy a COVID-19 még mindig pusztítást okoz a társadalmi interakcióinkban. Ez elég biztossá teszi, hogy az Instagram Live tartalma továbbra is népszerűségre tesz szert.
#4 Instagram trend Alkalmazáson belüli vásárlás
Egyre több fogyasztó fordul az internethez, hogy a ruházati cikkektől az élelmiszereken át az autókig minden vásárlását online intézze. Mivel a vásárlók 70%-a már használja az Instagramot érdemes ezen a felületen (is) hirdetni termékeinket. Mivel a világjárvány 2021-ig kisiklatja a tervekeinket, a fogyasztók valószínűleg növelni fogják online vásárlási tevékenységüket. Sőt több felmérés is készült arról, hogy folyamatosan nő az itt megvásárolt termékek száma, és ezek az eredmények egyáltalán nem utalnak arra, hogy ez 2021-ben bármi miatt is visszaesne.
#5 Instagram trend Fókuszban az IGTV
Az Instagram Live tartalmak számának növekedésével együtt tartsd szemmel az IGTV-t 2021-ben. Az IGTV az Instagram hosszú formátumú videó platformja. Annak érdekében, hogy az IGTV még vonzóbbá váljon az alkotók számára, az Instagram bejelentette, hogy engedélyezi a hirdetéseket a platformon. És mivel az IGTV tartalomkészítők ugyanazt a hirdetési bevételi százalékot kapják, mint a YouTube tartalmak készítői ,az Instagram hamarosan olyan helyzetben találhatja magát, hogy versenyezhet a videótartalom legnagyobbjával a YouTube-al. Instagramnak tervei vannak IGTV funkció elterjedésével, népszerűsítésével a jövőben.