Influencer marketing 2021-ben: Ezek a legfontosabb trendek

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

A 8 legfontosabb influencer marketing trend 2021-re

Szeretnéd tudni az influencer marketing területét mely változások érintik 2021-ben? Milyen trendet érdemes követned? A következő cikkünkből minden kiderül!

Influencer marketing 2021-ben: Ezek a legfontosabb trendek

Kíváncsi vagy, milyen nagy befolyásoló marketing trendek érkeznek 2021-ben?

A befolyásolók avagy influencerek továbbra is aktuális téma marad a közösségi médiában, és 2021-ben is számíthatunk arra, hogy továbbra is több #szponzorált bejegyzés fogja elárasztani a hírcsatornákat.

Készen állsz arra, hogy megtudd, mit tartogat a jövő? Összegyűjtöttük az előrejelzéseket és a legfontosabb befolyásoló marketing trendeket 2021-ben közösségi média szakértők szerint:

 

Az influencer marketing 2021-ben nagyobb lesz, mint valaha

A befolyásoló marketing 2022-re 15 milliárd dolláros iparággá válik, és ez nem mutatja a lassulás jeleit.

Valójában a marketingszakemberek 63% -a növelni kívánja az influencer marketing költségvetését a következő évben. 

A növekvő népszerűség, a kereslet és az influencer-marketingre fordított vállalati kiadások mellett nyugodtan kijelenthetjük, hogy új és izgalmas dolgokra számíthatunk az új évben. 

 

 

# 1: A videotartalom (továbbra is) király lesz

A „video növekedése” továbbra is folyamatos tendencia az influencer marketing terén. A TikTok növekvő népszerűségével és az Instagram Reels bevezetésével azonban várhatóan minden eddiginél együttműködőbb és kreatívabb lesz. 

Az Instagramon feltűnt influencerek többsége előszeretettel használja az Instagram Stories funkciója által a videós tartalmakat, hiszen így sokkal hitelesebben át tudják adni saját tapasztalataikat, véleményüket. A videós tartalmak által a felhasználók többsége is sokkal emberibbnek látja az adott influencert, ezáltal elkötelezettebbek lesznek a követett befolyásolóhoz is. 

Érdemes tehát Instagram-stratégiához továbbra is hozzáadni videós tartalmakat, akár IGTV akár a Stories funkció segítségével, hiszen ez nagyszerű módja annak, hogy mélyebben bevonhasd közönséged és még többet hozzáadj profilod minőségéhez. 


# 2: A hangsúly a sokféleségre és az integrációra

A társadalmi aktivizmus 2020-as növekedése rávilágított az influencer-marketing sokszínűségének hiányára és az egyenlőtlenségekre, amelyekkel a tartalomkészítők szembesülnek. 

Mivel sok márkát felelősségre vontak a tokenizmus vagy a tisztességtelen fizetés miatt, sok tartalomkészítő hangosan nyilatkozott arról, hogy miként kell képviselni egy márkát az influencer marketingen belül ű. 

A márkaképviselet azért fontos, mert inspirálja és megváltoztathatja azt, ahogyan az emberek magukat látják, és ahogyan magát a márkát is látják.

A képviselet minden kreatív iparban létfontosságú, de különösen a tartalomalkotásban és az influencer-marketingben, mert ez elmozdíthatja az előzetes elképzeléseket.


2021-ben azt jósoljuk, hogy a márkák fokozott erőfeszítéseket tesznek az inkluzívabb influencer marketing kampányok létrehozására, de nem lesz elég egyszerűen együtt dolgozni különböző influencerekkel. 

Ahogy a Gen Z szakértője és a PRZM társalapítója, Larry Milstein mondja: „Nem elég a sokféleség és az inklúzió leadása. Be kell építeni a márka szövetébe. ” 

A 2021-es célnak a sokféleség és a beilleszkedés beépítése kell legyen az üzleti tevékenység minden aspektusába - ideértve az influencer marketinget is -, hogy hatékony változásokat hozzon létre és bemutassa a márkák értékeit.

 

# 3: A szerkesztés nélküli szerkesztés esztétikája kialakul

A közösségi média hitelessége az egyik leghatékonyabb módszer a digitális közösség felépítésére, és az Instagram esztétikai trendjeire is átfordul!

2021-ben a bloggerek és az influencerek számának növekedését jósoljuk a #nofilter trend használatával. A hitelességre összpontosítva finom szerkesztéseket alkalmaznak a fényképeiken, hogy életük pillanatnyi és szerkesztetlen képet kapjanak. 

Míg az Instagram elsősorban vizuális platform, a csinos képek közel sem elégségesek a platformon való sikerhez - az erős cselekvésre ösztönzés (CTA), a közösségi szerepvállalás és a vonzó feliratok segítik az influencerek kiemelkedését. Azonban a #nofilter trend követésével az influencereket is valódinak láthatjuk. A trend segítségével olyan embereket is sikerülhet befolyásolni vagy követőtáborodba toboroznod, akik nem szeretik a felszínességet és a mesterségesen beállított képeket. A szerkesztés nélküli képekkel segítheted követőidnek megmutatni, hogy senki sem tökéletes, amely sokkal szimpatikusabbá tehet bárki szemében. 

 

# 4: Mélyebb kapcsolatok és értékvezérelt tartalom

2020-ban az influencerek és a márkák visszaléptek a tökéletesen gondozott hírcsatornáktól, hogy egy kicsit „valóságosabbak” legyenek követőikkel. 

A mélyebb kapcsolatok előmozdítása érdekében - a felhasználók és maguk az Instagram részéről - az influencerek elkezdtek több értékközpontú tartalmat létrehozni, és valós bepillantást engednek közönségükbe az életükbe.

Most minden eddiginél jobban szeretnék látni hiteles énedet! Úgy gondolom, hogy valamilyen típusú tartalom biztosítása, amely megmutatja valódi személyiségedet, kulcsfontosságú az online növekedéshez manapság.

Javasoljuk a Kérdések és válaszok funkció használatát, YouTube-videók készítését, buta mémek megosztását vagy akár az életed „nem annyira elbűvölő” oldalainak bemutatását is.

 

A vállalkozásoknak érdemes figyelembe venniük a hitelességet is az influencertársak keresésekor  és ne koncentráljanak teljes egészében a számokra. 

Érdemes megvizsgálni a hozzászólásokat, amelyeket az influencer a bejegyzéseihez kap, és azt, hogy miként kapcsolódnak közönségéhez az Instagram Stories-on.

A minőségi elkötelezettség és a szorosan kötődő közösségek többet számítanak a megtérülés megjóslásakor, mint a magas követők száma.

Azt javasoljuk a márkáknak, hogy „kevésbé gondoljanak a tényleges bevételszerzésre, és inkább a követők számára fontos tartalom létrehozására koncentráljanak. A hitelesség kulcsfontosságú. Ha ezt leszögezi egy márka, akkor jön a pénz. Legyen türelmes és koncentráljon a minőségi tartalom előállítására.

 

# 5: Több folyamatban lévő partnerség vs. egyszeri

Az influencer marketing során érdemes hosszabb távú partnerséget kialakítani egy influencerrel, amely folyamatos akár több hónapon vagy éven keresztül. 

Az egyszeri influencer bejegyzések vagy történetek nem elegendőek ahhoz, hogy eredményt hozzanak a legtöbb márkának, legalább 6-8 posztra vagy bejegyezésre van szükség az értékesítéshez.

Ha influencer vagy érdemes folyamatos partnerségeket kötnöd a jobb eredmények elérése érdekében, és azt javasoljuk, hogy lépj túl az egyszerű szponzorált bejegyzésen vagy történeten, és hozz létre egy egyedülállóbb módszert a márka szponzorálására, bemutatására, minél egyedibben.


Ez segít abban, hogy a tartalom specifikusabb legyen a terméket népszerűsítő influencernél. 2021-ben tehát a márkák valóban hosszú távú kapcsolatokba fognak fektetni az influencerekkel. A bizalom és az elkötelezettség kiépítése kulcsfontosságú. 

 

# 6: A mikro- és nano-influencerek száma továbbra is emelkedni fog

Az influencer marketing kulcsfontosságú stratégia a vállalkozásod és termékeid népszerűsítéséhez az Instagramon, a mikro-influencerek (akik kevesebb mint 20 ezer követővel rendelkeznek) nagyszerű eredményeket hozhatnak vállalkozásod számára!

A egy 2019-es jelentés szerint a mikro-influencerek a legmagasabb (átlagosan 7% -os) elkötelezettséggel rendelkeznek hírcsatornáikban!

Valójában a kevesebb, mint 10 000 követővel rendelkező influencerek műfajuktól, célközönségtől vagy témától függetlenül magasabbak voltak az elkötelezettség arányában.


Mivel az Instagram elkötelezettségének aránya folyamatosan csökken, egyre több vállalkozás látja értékét abban, hogy partnerkapcsolatban álljon olyan Instagram-befolyásolókkal, akiknek kicsi (vagy „mikro”), de nagyon elkötelezett követőik vannak. 

És mivel a COVID-19 járvány 2020-ban érintette egyes vállalkozások költségvetését, 2021-ben nyitottabbak lehetnek az alacsonyabb arányú influencerekkel való együttműködésre.

A mikro-influencerekkel való munka egyik legnagyobb előnye, hogy hajlamosak magasabb szintű elkötelezettséget megtartani, mint a nagyon nagy influencerek.

 

A feltörekvő influencerek számára az a tanács, hogy kezdjetek kicsiben.

Kezd el megjelölni a helyi vállalkozásokat, és írj róluk rövid üzenetet, véleményt profilodra. Ha látnak egy kis hatást a bejegyzésedből, vagy kedvelik a tartalmadat, akkor nagyobb eséllyel dolgozhatsz együtt velük a jövőben.

 

# 7: Új közösségi platformok és Alkotói eszközök

Idén új platformok és Instagram-eszközök árasztották el a közösségi színteret, és minden eddiginél több kreatív megosztási erőt adtak az influencereknek.

A közösségi platform felsorolásának egyik legemlékezetesebb kiegészítője az egyre növekvő, őrülten népszerű alkalmazás, a TikTok .

A TikTok lesz a platform, amelyről 2021-ben beszélhetünk. A márkák több pénzt fektetnek be a népszerű alkotókkal a platformon:  A felület által biztosított természetes viralitás lehetővé teszi a márkák számára, hogy ugyanazért a pénzért megsokszorozzák a marketing erőfeszítéseiket, különösen olyan mikro befolyásolókkal, akik csodálatos tartalmat készítenek, ami nagy potenciállal rendelkezik arra, hogy a TikTok algoritmusa felkapja és vírusvideóvá váljon.

2021 egy izgalmas év lesz az influencerek számára, hogy újabb platformokkal kísérletezzenek, tovább profitálhassanak tartalmukból, és különböző eszközöket használva alkothassanak!

 

# 8: A befolyásoló média új (jól megosztható) formái 

Végül azt jósoljuk, hogy a márkák és az influencerek a média új formáit fogják felfedezni, és kreatív módszerekkel kísérleteznek a hallgatóság figyelmének lekötésére.

Várhatóan több adatközpontú elemzést és infografikát fogunk látni, amelyeket a márkavédők, a fogyasztók és a rajongók egyaránt megosztanak majd. 

 

 





Kapcsolódó cikkek:

Néhány hasznos tanács, ha szeretnél te is sikeres lenni az influencerek között.

Tovább

Sokszor azt gondolhatjuk, hogy milyen egyszerű lehet az influencerek világa és élete. Ez egy tévgondolat, ugyanis nagyon sok mindennek kell megfelelniük és koránt sem annyira egyszerű ez. Hogyan lesz...

Tovább

Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Almádi Gréti 0
2. Berta Bianca 0
3. Our Dream Tour 0
4. 0
5. Palvin Barbara 0
6. Kovács Patrícia 0
7. Tóth Renátó 0
8. TheBiebersOfficial 0
9. 0
10. Dzsudzsák Balázs 0
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. VamosART 2 120 000
2. PamKutya 1 420 000
3. Videómánia 1 250 000
4. Peter Bence 1 140 000
5. KerekMese 956 000
6. Radics Peti 935 000
7. AlexGaming - HUN 926 000
8. Cresser 901 000
9. TheVR 869 000
10. Barni. 803 000
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Érdekel az Instagram Influencerek világa és szívesen kipróbálnád magad benne? Így kezd neki!

Tovább

Szükséges, hogy egy influencer foglalkozzon a marketinggel vagy ő maga a marketing? ?Mikor kell beszélni influencer marketingről? És mi az a influencer marketing?

Tovább

Mire kell a legjobban figyelni, ha profi tartalomgyártó szeretnél lenni az Insgram-on? 4 tanács, amit tarts be!

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink