Így lehet belőled is fashion influencer idén nyáron

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

Így lehet belőled is fashion influencer idén nyáron

Manapság úgy tűnik, hogy mindenki szeretne belekóstolni az influencerkedésbe. Persze ez nem meglepő, hiszen követői szemmel az influencerek élete fényűző és mindig tökéletes, ráadásul az ember a saját főnöke lehet, a saját szabályai szerint dolgozhat, és menő luxus termékeket is küldenek neki csak azért, hogy csináljon róluk néhány képet, miközben felpróbálja őket. Mindez végtelenül csábítóan hangzik, azonban az influencerek élete sokkal komplikáltabb lehet, mint azt sokan gondolnák, és a sikerhez több kell néhány mutatós Instagram képnél.

 

Szóval mi kell ahhoz, hogy valaki fashion (vagyis divat) influencerként fusson be? Nos, talán meglepően hangzik, de sok kisebb influencer nem főállásban foglalkozik a tartalomgyártással, hanem hétköznapi munkája mellett igyekszik minden nap egy kis időt fordítani követőbázisára. Rengeteg olyan kezdő influencerrel találkozhatsz a YouTube-on, az Instagramon, vagy a blogoszférában, akik napi szinten csak durván fél, vagy egy órát tudnak online jelenlétükre fordítani, mert még nem képesek fenntartani magukat az influencerkedésből – de mindenki elkezdi valahol, ezért te sem lepődj meg, ha a nem javasoljuk, hogy hagyj ott csapot papot, és vágj bele az influencerkedésbe.

 

Kezdd el szépen fokozatosan felépíteni online jelenlétedet, és előbb-utóbb rátalálsz azokra a lehetőségekre, amelyekkel elrugaszkodhatsz kezdeti helyzetedtől! Íme néhány tipp azoknak, akik idén nyáron szeretnének fashion influencerekké válni!

Így lehet belőled is fashion influencer idén nyáron

Nézz utána a dolgoknak

Bizonyára neked is vannak kedvenc divat személyiségeid, akikre felnézel. Eddig követői szemmel tekintettél rájuk, de most próbáld megérteni, hogy mi a sikerük titka. Milyen a stílusuk? Mennyire egységesen tartják magukat ehhez? Rendszeresen posztolnak új tartalmakat? Mi teszi őket egyedivé? Tanulmányozd kedvenceidet, és próbáld a saját személyiségedet belevinni abba, amit csinálnak (ahelyett, hogy leutánoznád őket).

 

Készíts tervet

Tűzz ki egy nagyobb célt minden nyári hónapra, és találd ki, hogy mire lesz szükséged ahhoz, hogy elérd ezeket. Például ha júniusban több követőt szeretnél az Instagramon, akkor tervezz be minden hétre egy vagy két élő közvetítést divattippekkel, vagy keress más, hasonló méretű influencereket, akikkel közösen készíthetsz tartalmakat, hogy mindkettőtök nagyobb közönségre tegyen szert. Persze nem kell rögtön nagyban gondolkodni – csinálhatod azt is, hogy minden héten hozzászólsz legalább egy fix mennyiségű friss YouTube videóhoz, hogy a készítők (és a többi kommentelő) felfigyeljen rád.

 

Oszd be okosan az idődet

Ha az influlencerkedésbe jelenlegi teljes munkaidős állásod mellett kezdesz bele, akkor értelemszerűen jóval kevesebb időd lesz arra, hogy online jelenléteddel foglalkozz. Fontos tehát, hogy azt a kevés rendelkezésedre álló időt minél ügyesebben oszd be. Például ha sokat kell utaznod a munkahelyedre, akkor érdemes út közben meghallgatni néha egy-egy releváns podcast-et a legfrissebb divathírekről, és más kapcsolódó témákról. Hasonlóképpen félretehetsz néhány percet a munkahelyi szüneted során, hogy válaszolj a tartalmaidra érkezett hozzászólásokra, vagy áldozz rá heti egy estét arra, hogy írj egy blogbejegyzést. Ne feledd – sok kicsi sokra megy!

 

Légy kreatív, ha a fényképezésről van szó

Az Instagramra elképesztően sok kép kerül fel minden egyes másodpercben, ami azt jelenti, hogy saját feltöltéseid könnyedén a hírfolyamok aljára kerülhetnek, ha az emberek nem figyelnek fel rájuk rövidesen az után, hogy kiposztoltad őket. Gyakran hangzik el a kérdés, az influencerekkel kapcsolatban, hogy vajon ki készíti a képeket róluk. Nos, habár sok influencer gyakran dolgozik együtt egy profi fényképésszel, időnként van, hogy saját maguk készítik el a képeiket egy állványról, általában egy időzítős fényképezővel vagy okostelefonjukkal. A nyitottabbak kedvesen megkérnek egy idegent is, ha találkoznak valakivel az utcán, habár ezt mindenkinek csak saját felelősségre javasoljuk.

 

Próbáld ki a videózást

A videók szerepe rendkívül fontossá vált az interneten az elmúlt években, és mivel a divatipar is rendkívül vizuális, így tökéletes párost alkot ezzel a népszerű tartalomtípussal. Persze a legtöbben képek formájában képzelik el a fashion influencerkedést, ami javarészt így is van, de még ha nem is rajongasz azért, hogy megjelenj egy videón, akkor is érdemes valamilyen módon belevinni a videókat stratégiádba. Például feltölthetsz néhány rövid videót Instagram történeteid közé ruhavásárlás közben, vagy „élő” kommentárokat oszthatsz meg ugyan itt egy divatbemutatóról, amin éppen jelen vagy.

 

Tartsd a kapcsolatot közönségeddel

A kezdő influencerek gyakran vesznek el a statisztikákban, pedig a követők számánál sokkal fontosabb az, hogy ezek a felhasználók mennyire aktívan érdeklődnek tartalmaid iránt, és hogyan reagálnak mindarra, amit közzéteszel (ha egyáltalán reagálnak). Ezt nevezzük aktivitási aránynak, ami lényegében azt mutatja meg, hogy mekkora részét sikerül aktivizálnod saját közönségednek egy adott platformon – vagyis, hogy hány embert veszel rá arra, hogy reagáljanak, kommentáljanak tartalmaidra, és (ha az adott platform engedi) megosszák azt. A márkák sokkal szívesebben dolgoznak együtt olyan influencerekkel, aki foglalkoztatja is a követőbázisát, nem csak gyarapítja.

 

Maradj őszinte

Az influencerekkel kapcsolatban gyakran felmerül a hitelesség fogalma. Mindez azt jelenti, hogy közönségednek ne csak tökéletes, hibátlan pillanatokat és képeket mutass életedről, hanem a valódi énedet is fedd fel előttük. Persze az Instagram galériád maradjon jól összeválogatott, de például a történetek tökéletesek arra, hogy bemutass néhány tragikomikus pillanatot is, például amikor nem jön össze egy fényképezkedés az időjárás miatt, vagy ha egy őszinte véleményt szeretnél megosztani követőiddel, például egy olyan új trendről, amivel nem értesz egyet.

 

Fontos, hogy követőid ne feledkezzenek meg róla, hogy te is csak egy ember vagy, őszinte érzésekkel, és hibákkal – így sokkal könnyebben tudnak majd azonosulni veled, és egy sokkal szorosabb kapcsolat is alakul majd ki közted és követőbázisod között. Plusz, a követők értékelik az őszinteséget, mint pozitív emberi tulajdonságot egy olyan világban, ahol a márkák gyakran hamis reklámokkal bombázzák őket.





Kapcsolódó cikkek:

Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...

Tovább

Habár csupán az elmúlt években vált igazán népszerűvé, az influencer marketing minden idők egyik legfelkapottabb és legsikeresebb marketingformájává nőtte ki magát, amit első sorban az internet...

Tovább

Az Instagramot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A Facebook tulajdonát képező közösségi hálózat a második legnagyobb a világon, ami havonta több, mint egymilliárd aktív felhasználót foglalkoztat, és...

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Palvin Barbara 10 235 131
2. Dzsudzsák Balázs 1 002 916
3. Enji Night 668 949
4. Andy Csinger 555 827
5. Tóth Attila 513 090
6. Hódi Pamela 439 508
7. Varga Viktória 424 847
8. Edina Kulcsár 403 063
9. Istenes Bence 398 604
10. Bercsenyi Balazs 395 369
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. VamosART 1 433 927
2. Videómánia 1 025 183
3. PamKutya 939 466
4. Peter Bence 705 199
5. TheVR 652 157
6. Radics Peti 637 441
7. luckeY 601 275
8. Peter Gergely 594 786
9. UNFIELD 579 977
10. Barni. 539 369
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Az okostelefonok nagy részén valamilyen Android rendszer fut, amelynek saját Play Áruházában durván 3 millió alkalmazás lelhető fel. Ha emellé figyelembe vesszük, hogy többen érik el az internetet...

Tovább

Az Instagram minden idők egyik legsikeresebb közösségi platformja, amelyet az elmúlt években több olyan funkcióval is bővítettek a fejlesztők, amelyekkel kifejezetten a márkáknak kedveznek. A több...

Tovább

Az Instagram 2018 óta a második leglátogatottabb platform a Facebook után – több mint egymilliárd regisztrált felhasználójából napi szinten 500 millióan használják, és ez a szám egyre csak nőni...

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink
Vedd fel velünk a kapcsolatot