Ezek a legjövedelmezőbb piaci rések az Instagramon

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

Íme a 10 legjövedelmezőbb piaci rés Instagram influencereknek

Ha szeretnél karriert indítani az Instagramon, de nem tudod, hogy milyen irányt válassz, akkor bizonyára nem az a problémád, hogy nincs ötleted, hanem hogy egyszerűen túl sok opció áll a rendelkezésedre. Manapság több mint ezer piaci rés közül válogathatunk, és sokakat éppen ez tántorít el attól, hogy megtegyék a következő lépést az influencerkedés ösvényén.

Ezek a legjövedelmezőbb piaci rések az Instagramon

Természetesen minden rés egyedi, és némelyik vitathatatlanul több lehetőséget kínál, mint a többi. Bizonyára te is sikert sikerre szeretnél halmozni, így a legjövedelmezőbb piaci rések érdekelnek. Persze a felkapott területek nagyon telítetté váltak, és sokakat ez is visszatart attól, hogy „megmártózzanak” bennük, de ne feledd, hogy ha valaki valami igazán egyedivel áll elő, annak garantáltan lesz helye még a legsűrűbb piaci résekben is!

 

De mik azok a piaci rések?

Mielőtt belevágnánk a legjövedelmezőbb piaci rések listájába, először is tisztázzuk, hogy mit is jelent ez a kifejezés.

 

A piaci rés lényegében egy nagyobb piac egy kisebb részét jelenti – egy nagy torta egyik szeletét, ha úgy tetszik. A sport maga egy piac, annak rései pedig lehetnek például a tenisz, a foci, a golf, az úszás, és így tovább. A különböző piaci rések lehetnek tágabbak, és szűkebbek is – például az állatartók piacát lebonthatod olyan résekre, mint kutyatulajdonosok, macskatartók, díszhal-tulajdonosok, stb., a kutyásokat pedig további fajták szerint szűkítheted kisebb résekre (puli gazdik, agár gazdik, stb.)

 

Mindenképpen tudnod kell, hogy milyen piaci rést szeretnél megcélozni az Instagramon, hiszen ez alapján kell majd elkészítened és kínálnod tartalmaidat. A megfelelő piaci rés kiválasztásával rengeteg időt és pénzt spórolhatsz meg magadnak, elvégre miért hirdetnél vagy készítenél tartalmakat macskatulajdonosoknak, ha akváriumokban utazol?

 

Mitől lesz jövedelmező egy piaci rés?

A különböző rések szűkítését is túlzásba lehet vinni – nincs értelme olyan 35-38 év közötti kétgyermekes anyukákat megcélozni, akiknek guppijaik vannak, és heti 4 napot dolgoznak… egyszerűen felesleges ennyire túlszűkíteni a réseket, mert nem lesz elég nagy a célközönséged.

 

Ahhoz, hogy egy piaci rés jövedelmező legyen, megfelelő méretűnek kell lennie. Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket:

  • Elegendő ember érdeklődik-e iránta, hogy egy stabil bevételforrás lehessen számodra?
  • Mennyit költenek az adott résben az emberek a különböző termékekre?
  • Meg tudsz oldani egy, a résre jellemző gyakori problémát?
  • Pótolni egy olyan hiányosságot, amivel senki más nem foglalkozik, de igény az lenne rá?

 

Ezek alapján könnyedén eldöntheted, hogy az adott piaci rés ideális jövedelemforrás lenne-e számodra, vagy sem.

 

Természetesen influencer szemszögből vizsgáljuk a dolgokat, tehát nem muszáj, hogy saját termékekkel, kínálattal rendelkezz, de fontos, hogy elég érdeklődő legyen egy piaci résben, hogy hasznot tudj húzni belőle.

 

Fontos szempontok influencereknek

Szóval mikre figyelj oda influencerként, tehát ha nincs saját kínálatod, hanem inkább másokét reklámoznád az Instagramon? Ehhez a következő kérdésekre kell válaszolnod:

  • Mik azok a dolgok, amiket igazán szeretsz?
  • Milyen piaci résekbe tartozol bele? Melyekben számítasz ügyfélnek?
  • Mik a hobbijaid, tapasztalataid? Mik azok a témák, amikben szaktudást tudsz felmutatni?

 

Ezek már sokkal relevánsabb kérdések egy influencer számára, hiszen csak olyan témákban készíthetsz hiteles, minőségi tartalmakat, amik iránt őszintén érdeklődsz, és amikhez értesz is.

 

A következőkben felsoroljuk a tíz legjövedelmezőbb piaci rést az Instagramon, de ne feledd, hogy ezeken belül is rengeteg apróbb rés van, amiket megcélozhatsz (és a fenti érdeklődés/szakértelem aránytól függően tovább szűkül majd a lehetőségek listája, így könnyebb lesz választani). Lássuk is!

 

A legjövedelmezőbb piaci rések az Instagramon

Egészség és fitnesz

Az egészséggel és fitnesszel kapcsolatos termékekre és szolgáltatásokra biztosan mindig lesz igény. Egyre többen foglalkoznak testi és lelki egészségükkel, aminek javarészt a fitnesz is részét képezi.

 

A wellness 2017-ben egy több mint 4 trillió (négyezer milliárd) dolláros ipar volt, ami egy komoly növekedésnek számított az előző évekhez képest, és habár a fitnesz egy csekélyebb, nem egészen százmilliárd dolláros ipar volt 2018-ban, értelemszerűen ebben is van üzlet.

 

Oszd meg tehát követőiddel kalandjaidat az egészség és a fitnesz világából. Kínálj tippeket, trükköket és megoldásokat gyakori problémákra. Javasolj termékeket és szolgáltatásokat, legyenek azok sajátjaid, vagy éppen más márkák kínálatai.

 

Több milliárd követő és több trillió dollárnyi pénzmozgás. Szóval milyen résekre osztható az egészség és fitnesz piaca? Nos, az összeset holnap reggelig sorolhatnánk, így csupán néhány igazán népszerű, profitálható rést szeretnénk kiemelni:

  • Súlyemelés
  • Kosárlabda
  • Futball
  • Crossfit
  • Jóga
  • Tenisz
  • Kerékpározás
  • Extrém sportok
  • HIIT
  • Testsúlyedzés

 

Szépségápolás

Az első sorban (de messze nem kizárólag) nők köreiben népszerű szépségipar mindenképpen említést érdemel ezen a listán. A kozmetikai iparról például úgy tartják, hogy 2024-re eléri a 864 milliárd dollárt is.

 

A szépségápolással foglalkozó influencerek általában tippeket, trükköket, útmutatókat osztanak meg követőikkel, de gyakran mutatnak be és értékelnek különböző termékeket. Mivel egy erősen vizuális témáról van szó, az Instagram tökéletes platform a szépségápolással foglalkozók számára.

 

Íme néhány a legfelkapottabb rések közül:

  • Smink
  • Körmök
  • Bőrápolás
  • Haj

 

Utazás

Ki ne álmodozna gyönyörű, egzotikus, vagy éppen extrém helyekről? Mindenkinek van egy olyan vakációja a bakancslistáján, amit minden áron meg szeretne ejteni élete során. Az utazás szintén egy több trillió dolláros ipar, és a nemzetközi turizmus egyre csak népszerűbbé válik.

 

Természetesen erre sokan felfigyeltek, és rengeteg influencer keresi a kenyerét azzal, hogy mesés helyeket látogat meg, és ezekről az Instagramra is feltölt némi képes bizonyítékot. Éppen ezért nagyon fontos, hogy rendkívül specifikus lény a piaci rés kiválasztásakor.

 

Az utazással foglalkozó influencerek többnyire szállásokat, étkezési lehetőségeket, településeket, látványosságokat, vagy programokat mutatnak be, de természetesen minden turizmussal kapcsolatos témakör ide tartozik. Népszerű rések például a következők:

  • Hátizsákos utazók
  • Kempingezők
  • Üzleti utazók

 

Üzlet és online pénzkeresés

Ez az ipar túl nagy ahhoz, hogy elkezdjünk beszélni róla, de valójában nem is igényel túl sok magyarázkodást.

 

Ez a piac (és rései) azért olyan jövedelmezők, mert valószínűleg 10 emberből 11 szeretne több pénzt keresni, mint amennyit éppen hazahoz. Külön előny az influencerek számára, hogy gyakorlatilag online pénzkereséssel foglalkoznak, ami alapjáraton hitelessé és jártassá teszi őket ebben a témakörben. Vannak olyan influencerek, akik konkrétan az influencerkedés üzleti oldaláról osztanak meg tippeket és trükköket közönségükkel. Kényelmes, ugye?

 

Na persze nem árt, ha az ember tényleg konyít is valamit ezekhez a témákhoz, elvégre mások befektetési döntéseit befolyásolhatják, és a te hírnevednek sem tenne jót influencerként, ha mások milliókat buknának a tanácsaid miatt, nem igaz?

 

Felkapott rések ezen a piacon belül:

  • e-kereskedelem
  • Marketing
  • Vállalkozások
  • Üzletvezetés
  • Blogolás
  • Részvények
  • Kriptovaluták
  • Ingatlan

 

Divat

A divatiparnak sok átfedése van a szépségápolással, és nagyon sok influencer mindkét kategóriával foglalkozik. Hasonló jellegű tartalmakat (tippeket, bemutatókat) is szokás készíteni hozzá, és persze az Instagram vizuális jellege miatt sokban kedvez ezeknek is. Habár a divat szintén első sorban a nők köreiben népszerű, sokkal több férfi érdeklődik iránta, mint a szépségápolás után.

 

Továbbá szintén egy több száz milliárdos iparról van szó, tele felkapott résekkel, úgymint:

  • Ruházat
  • Ékszerek
  • Kiegészítők

 

Luxus és hétköznapi életmód

A luxus influencerek bepillantást nyújtanak az embereknek a fényűző életmód szépségeibe, habár a hétköznapi, elérhetőbb életmód is sokakat érdekelhet, elvégre többek számára relevánsak az olyan tippek, hogy hogyan hozzuk ki a legtöbbet abból, amink van.

 

Habár egy igen szűk résről van szó (elvégre nem sokan engedhetik meg mindezt maguknak) a luxus dolgok iránt mindig lesz érdeklődés:

  • Luxus autók
  • Luxus házak
  • Luxus utazások

 

… és így tovább.

 

Állatok

A háziállat-tartás a becslések szerint egy több mint 200 milliárd dolláros iparrá növi ki majd magát a következő években. A témák listája hosszú: ápolási tippek, kisállat-eledelek, játékok, idomítás és tréning, biztosítások, és így tovább.

 

Réspiacok terén felesleges felsorolásba kezdeni, hiszen ahány állat, annyi piaci rés – legyen szó kutyákról, macskákról, halakról, díszmadarakról, vagy akár ritkábban tartott állatokról.

 

Kapcsolatok

A kapcsolatok trükkös, bonyolult dolgok, és habár azóta léteznek, mióta világ a világ, a mai napig sem mind tudjuk pontosan, hogy hogyan is kezeljünk bizonyos helyzeteket. Legyen szó:

  • Barátságokról
  • Szerelemről
  • Üzleti kapcsolatokról

 

… tanácsadásra mindig szüksége lesz az embereknek.

 

Játékok

A nemzetközi játékipar óriásira nőtt az elmúlt évtizedekben, különösen ahogy a digitális opciók is megjelentek és elterjedtek a számítógépeknek és különböző játékkonzoloknak köszönhetően. Az élő online közvetítések jóvoltából egy bizonyos értelemben új, elképesztően népszerű trend is felütötte a fejét: az emberek szeretnek másokat nézni, ahogy azok játszanak (ami nem is olyan különös, hiszen ha belegondolunk, a sportközvetítéseket is milliárdok nézik világszerte).

 

Legyen szó közvetítésekről, kommentálásból, vagy játékbemutatókról, ez az iparág is komoly pénzeket rejt magába.

 

Család és gyermeknevelés

Ez a témakör közel áll a kapcsolatokhoz, elvégre egy házastársi kapcsolatnak gyakran szerves része a gyermeknevelés is. Minden friss szülő útmutatásra vágyik, hiszen sokan egyáltalán nem tudják, hogy jól csinálják-e azt, amit csinálniuk kellene, és persze mindenki a legjobbat szeretné a gyermekének. Számos édesanya tett szert nemzetközi hírnévre és óriási sikerekre azzal, hogy az Instagramon gyermeknevelési tippeket és releváns tartalmakat osztott meg.





Kapcsolódó cikkek:

Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...

Tovább

Habár csupán az elmúlt években vált igazán népszerűvé, az influencer marketing minden idők egyik legfelkapottabb és legsikeresebb marketingformájává nőtte ki magát, amit első sorban az internet...

Tovább

Az Instagramot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A Facebook tulajdonát képező közösségi hálózat a második legnagyobb a világon, ami havonta több, mint egymilliárd aktív felhasználót foglalkoztat, és...

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Palvin Barbara 12 752 437
2. Dzsudzsák Balázs 1 056 755
3. Enji Night 833 829
4. Andy Csinger 659 110
5. Tóth Attila 523 160
6. Varga Viktória 516 395
7. Hódi Pamela 486 794
8. Kasza Tibi 464 207
9. Edina Kulcsár 460 288
10. Bercsenyi Balazs 451 232
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. PamKutya 4 294 967 295
2. CsChannel 4 294 967 295
3. VamosART 1 558 078
4. Videómánia 1 091 680
5. Peter Bence 825 245
6. Radics Peti 686 892
7. KerekMese 684 658
8. TheVR 671 606
9. luckeY 620 449
10. Peter Gergely 613 695
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Az okostelefonok nagy részén valamilyen Android rendszer fut, amelynek saját Play Áruházában durván 3 millió alkalmazás lelhető fel. Ha emellé figyelembe vesszük, hogy többen érik el az internetet...

Tovább

Az Instagram minden idők egyik legsikeresebb közösségi platformja, amelyet az elmúlt években több olyan funkcióval is bővítettek a fejlesztők, amelyekkel kifejezetten a márkáknak kedveznek. A több...

Tovább

Az Instagram 2018 óta a második leglátogatottabb platform a Facebook után – több mint egymilliárd regisztrált felhasználójából napi szinten 500 millióan használják, és ez a szám egyre csak nőni...

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink
Vedd fel velünk a kapcsolatot