Így lehet több alkalmazásletöltésed influencerek segítségével

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

Így lehet több alkalmazásletöltésed influencerek segítségével

Egy olyan világban, amiben okostelefonok minden ember zsebében ott lapulnak, az alkalmazásfejlesztés egy teljesen kiforrott karrierré nőtte ki magát az elmúlt évek során. Sok fejlesztő kizárólag az adott platform áruházára (Google Play, App Store), illetve esetleg saját webhelyére támaszkodik, hogy népszerűsítse alkalmazásait, azonban ahogyan egyre többen kapnak rá a hasznosabbnál hasznosabb (vagy éppen őrültebbnél őrültebb) applikációk megalkotására, igen komoly versenyhelyzet is kialakult a különböző kategóriákban.

 

A fejlesztőknek új csatornákat kell találniuk, ahol érdeklődő közönségeket érhetnek el, és terjeszthetik nekik alkotásaikat. Itt lép színre a Snapchat, és az ott tevékenykedő influencerek!

Így lehet több alkalmazásletöltésed influencerek segítségével

Miért pont a Snapchat?

A Snapchat egy meglepően ritkán emlegetett, viszonylag telítetlen közösségi média platform, tele influencer lehetőségekkel. A platform egyik legnagyobb előnye, hogy a Facebookkal, vagy éppen a YouTube-bal ellentétben a tartalmak nem kell, hogy kiválóan elkészítettek és tökéletes minőségűek legyenek – a Snapchat sokkal személyesebb pillanatok bemutatására készült, ezért az „amatőr” minőségű tartalmak sokkal hitelesebbnek hatnak rajta.

 

Hogyan segíthetnek küldetésedben a Snapchat influencerek?

Az influencerek természetesen más platformokon is jelen vannak – a Facebookon, a YouTube-on, az Instagramon, és így tovább. Azonban amikor egy felhasználó megnyitja a Snapchat alkalmazást, rögtön saját magával találja magát szemben.

 

A legtöbb tartalom középpontjában, amit a felhasználók Snapchaten látnak emberek állnak, legyen szó selfie-kről, vagy videókról. A Snapchat egy nagyon személyes platform, ezért ha egy influencer említi meg rajta alkalmazásodat, akkor az olyan, mintha az ajánlás egy közeli baráttól érkezne.

 

Egy másik jó érv, hogy a Snapchatre meglepően nehéz jó tartalmakat készíteni, ha az ember nem ismeri igazán a platformot, míg az influencerek hiteles tartalmakkal képesek kibővíteni kampányaidat. AEgy másik előnye, hogy hogy a Snapchat influencer marketing általánosságban olcsóbb, mint YouTube, vagy Instagram influencerekkel együttműködni.

 

Szóval hogyan hasznosíthatod a Snapchat influencereket alkalmazás-kampányaid során? Íme néhány tipp ehhez!

 

1. Merülj el a kultúrában

Az influencerekkel való együttműködésre általánosságban vonatkozik, hogy a siker titka az éppen aktuális, releváns kulturális pillanatokra kell összpontosítani bennük. A legtöbb mai reklám meglehetősen lapos, és egyszerűen nincs egy frekvencián a fiatal közönséggel, akik a közösségi média mellett nőttek fel, mindig naprakészen a legfrissebb trendekkel és kulturális újdonságokkal kapcsolatban.

 

Azok a legsikeresebb márkák, amelyek felismerik ezt, és képesek a saját nyelvükön megszólítani a fiatalságot. Egy másik opció az influencerekre hárítani ezt a feladatot, akik sokkal természetesebb módon képesek kommunikálni közönségükkel – ne feledd, ők is emberi lények, nem pedig beszélő hirdetőtáblák.

 

Mielőtt úgy döntesz, hogy szeretnél együttműködni egy Snapchat influencerrel, fel kell mérned a kínálatot, és utánanézned, hogy kik azok, akik természetesen tudnák megszólítani célközönségedet (saját követőbázisukat). Ha az alkalmazásod például sporthoz kapcsolódik, akkor értelemszerűen sportoló influencereket kell felkeresned, akik edzési tippekről és hasonló dolgokról készítenek Snapeket, és így tovább.

 

2. A cél a szórakoztatás, nem az értékesítés

A Snapchaten 10-ből 6 hirdetést átugranak a felhasználók – az, hogy odaírod, hogy az alkalmazás ingyenes ma már messze nem elég ahhoz, hogy felkeltsd valaki érdeklődését – az emberek elvárják, hogy az alkalmazások többsége ingyenes legyen. Ha egy fiatalabb közösségnek próbálsz kedveskedni, akkor ez végtelenül unalmas lesz számukra, és automatikusan kizárják majd.

 

Szóval mi a megoldás? Szórakoztatnod kell célközönségedet, miközben egyszerre reklámozol is nekik. Az angol nyelv ezt advertainment-nek hívja, az advertisement (hirdetés) és az entertainment (szórakoztatás) különösen kreatív kombinációjaként.

 

Fontos továbbá az is, hogy intenzíven aktivizáld közönségedet azzal, hogy konkrétan megszólítod őket kampányaidban és/vagy szintén konkrét utasításokat adsz nekik a képernyő-elhúzásokkal kapcsolatban ahelyett, hogy a hirdetés végére időzített CTA-kra hagyatkoznál.

 

3. Vess be mémeket

A hirdetések magas átlépési arányával (60%) rendkívül fontos, hogy ismerd elérni kívánt közönségedet. Fiatalabb felhasználókról van szó, akik az interneten nőttek fel, és akik ismerik a legnépszerűbb, legújabb mémeket is, amelyekből úgy tűnik, hogy minden nap felbukkan egy-egy újabb kérészéletű szenzáció.

 

GIF képek, hangulatjelek, és mémek – ezek azok, amikkel fel lehet kelteni a fiatalok figyelmét a Snapchaten, és aktivitásra (többek között letöltésre) ösztönözni őket.

 

4. Használd a Snapchat beépített eszközeit

Habár kevesen tudnak ezekről, a Snapchatnek meglepően jó beépített eszközei vannak, amelyek segíthetnek alkalmazás letöltéseid fellendítéséhez. Érdemes persze rendszeresen Snapchat történeteket feltölteni, amik már önmagukban sokat tehetnek e cél érdekében.

 

A rendszeresség nagyon fontos kulcsszó itt – azok a márkák (és influencerek), amelyek rendszeresen töltenek fel releváns tartalmakat a Snapchatre, már ezzel megkülönböztethetik magukat a versenytársaktól.

 

Egy jó kampányötlet például arra kérni követőidet, hogy osszák meg a Snapchaten, hogy hogyan és mire használják alkalmazásodat. Ez sokszorosan feldobhatja az aktivitást márkád körül, és persze több letöltést is eredményez majd. Akár egy versenyként is meghirdetheted ezt az egészet – a nyeremény pedig lehet bármi, akár alkalmazásod teljes, fizetett verziója is. Természetesen influencer partnereidet is megkérheted, hogy népszerűsítsék ezt a versenyt, és minél többeket bevonjanak.

 

Az ilyen törekvések eredményei először nem lesznek igazán szembetűnőek, de mint említettük, a rendszeresség a kulcsa mindennek. Idővel látni fogod majd, hogy konverziós arányod javulni kezd, de ehhez türelmesnek és kitartónak kell lenned.

 

5. Használd a „hármas hirdetés” formátumot

A „hármas hirdetés” egy egyedi influencer hirdetésformátum a Snapchaten, ami három tíz másodperces videóból áll:

 1. Az első videóban az influencer egy hiteles snapen kereszütl mutatja be az alkalmazást.

 2. A második videóban az influencer megoszt egy videóhirdetést, amit te készítettél az alkalmazáshoz.

 3. A harmadik videóban az influencer megemlíti az alkalmazás legfontosabb funkcióit, majd felszólítja a közönséget, hogy húzzák fel a képernyőt, hogy letölthessék az alkalmazást.





Kapcsolódó cikkek:

Néhány hasznos tanács, ha szeretnél te is sikeres lenni az influencerek között.

Tovább

Sokszor azt gondolhatjuk, hogy milyen egyszerű lehet az influencerek világa és élete. Ez egy tévgondolat, ugyanis nagyon sok mindennek kell megfelelniük és koránt sem annyira egyszerű ez. Hogyan lesz...

Tovább

Szeretnéd tudni az influencer marketing területét mely változások érintik 2021-ben? Milyen trendet érdemes követned? A következő cikkünkből minden kiderül!

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Palvin Barbara 16 311 070
2. Dzsudzsák Balázs 1 006 068
3. Enji Night 996 737
4. Andy Csinger 718 569
5. Hódi Pamela 612 030
6. Edina Kulcsár 607 534
7. Vasvari Vivien 596 065
8. Varga Viktória 577 302
9. Kasza Tibi 575 578
10. Majka 521 665
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. VamosART 2 070 000
2. PamKutya 1 320 000
3. Videómánia 1 170 000
4. Peter Bence 1 070 000
5. Radics Peti 876 000
6. KerekMese 835 000
7. TheVR 756 000
8. Barni. 714 000
9. LEGJOBB [MAGYAR TOP 10] 709 000
10. JustVidman 697 000
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Érdekel az Instagram Influencerek világa és szívesen kipróbálnád magad benne? Így kezd neki!

Tovább

Szükséges, hogy egy influencer foglalkozzon a marketinggel vagy ő maga a marketing? ?Mikor kell beszélni influencer marketingről? És mi az a influencer marketing?

Tovább

Mire kell a legjobban figyelni, ha profi tartalomgyártó szeretnél lenni az Insgram-on? 4 tanács, amit tarts be!

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink
Vedd fel velünk a kapcsolatot