Így lehet neked is személyes branded 5 lépésben

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

Hogyan építs személyes brandet 5 lépésben

Amikor valaki azt mondja, hogy személyes brandet szeretne építeni magának, akkor általában automatikusan számok kezdenek el pörögni lelki szemei előtt – az Instagram követők száma, a Facebook kedvelések száma, a blogfeliratkozóké, és így tovább.

Így lehet neked is személyes branded 5 lépésben

Egy személyes brand kiépítése azonban nem erről szól, hanem arról, hogy annyi értéket kínálsz célközönségednek, hogy az emberek idővel a te nevedet emlegessék az adott szakterület szinonimájaként.

 

Minden valamirevaló influencernek van személyes brandje, akár szándékosan alakította azt ki, akár nem. Ha azonban céltudatosan szeretnél személyes brandeden dolgozni, akkor első körben a következő öt lépést kell követned!

 

1.Gondolkodj el rajta, hogy mi az, amiben jó vagy, és amiből meg szeretnél élni

Az emberek általában sokkal nehezebben végzik azokat a feladatokat, amiket nem szívesen csinálnak. Ezt a legtöbben már az iskolapadban tapasztalják, de igaz az élet későbbi szakaszaira is. Első lépésként tehát ki kell találnod, hogy mi az, amit szívesen csinálsz, különben jó eséllyel nem fogod komolyan venni, és nem leszel benne elég jó – szóval akkor egyáltalán minek csinálni?

 

Ha ez megvan, akkor komolyan el kell határoznod magadban, hogy a lehető legjobbá válj ebben a dologban. Itt szó sincs arról, hogy másokkal kéne versenyezned (habár a verseny remek motiváló erő lehet) – a lényeg az, hogy tudd, hogy valószínűleg százezrek, vagy milliók próbálkoznak azzal, amivel te is, és bármelyikük szívesen átvenné pozíciódat, amint el kezdesz lustulni.

 

Ígérd meg tehát magadnak, hogy gondolatvezetővé, vagy véleményvezérré válsz majd azzal kapcsolatban, amit szeretsz csinálni.

 

2. Találj egy jó közösségi platformot

Az emberek többsége ott rontja el ezt a folyamatot (ha még nem rontotta el a számos hozzáállással), hogy rögtön azon kezd el gondolkodni, hogy milyen webhelyet készítsen magának, vagy hogy hogyan végzik majd saját brandingjüket (azaz magát a márkaépítést).

 

Ezek a dolgok egyelőre még nem számítanak.

 

Ami sokkal fontosabb, hogy minél hamarabb elkezdj értékeket kínálni az embereknek egy nyilvános felületen – ez lesz minden más alapja. Keress magadnak egy olyan közösségi platformot, ami passzol érdeklődésedhez, és így jó eséllyel célközönségre is lelhetsz rajta. Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube – csak győzz választani!

 

3. Keress együttműködési lehetőségeket

Egy személyes brand középpontjában ugyan te állsz, a siker érdekében érdemes minél több másik gondolatvezetővel is kapcsolatokat kiépíteni. Ezek egyrészt új lehetőségek előtt nyitnak majd kaput neked, másrészt jelentősen bővítheted velük követőbázisodat. Igen, a követők száma nem minden, ezt a cikk elején is említettük, de követők nélkül nehéz lesz érvényesülni.

 

Ehhez mindenképpen olyan embereket keress, akik hasonló, vagy legalább a tiédhez kapcsolódó jellegű dolgokkal foglalkoznak. Ha például a fitnesz a területetek, akkor eddzetek együtt, és tegyetek fel róla egy videót valahová. Ha a gasztronómia iránt érdeklődtök, akkor készítsetek el közösen egy receptet, vagy kezdjetek vicces rivalizálásba a snapchaten, ha az áll közelebb a stílusotokhoz.

 

A lényeg, hogy készítsetek közös tartalmakat, és szerezzétek meg egymás közönségét. Ezzel mindenki jól jár, a közönségeitek több érdekes tartalmakat kapnak, és még igen szoros barátságokra is szert tehetsz mindeközben.

 

4. Készítsd el webhelyedet

Ha már sikerült szert tenned egy jelentősebb követőbázisra, akkor itt az ideje elgondolkodnod azon, hogy webhelyet készíts, vagy készíttess magadnak. Erre többféle lehetőséged van – sokan előre elkészített sablonokat használnak különféle platformokon, amik ugyan elsőre jó ötletnek tűnhetnek, de később csak nagyon limitált növekedést biztosítanak. Sokkal előrelátóbb döntés már az első pillanattól kezdve egy teljesen saját webhelyet készíttetned magadnak, ami egyrészt a te tulajdonod, másrészt úgy alakítgatod, ahogyan csak szeretnéd.

 

A webhelyed lesz online tevékenységeid központja – a főhadiszállásod, ha úgy tetszik. Ez lesz az a hely, ahol a legtöbb értéket kínálod közönségednek. Első lépésként felkelted az érdeklődésüket a közösségi médián, és utána ide irányítod őket, hogy mindent megkapjanak, amire kíváncsiak tőled.

 

Ezzel a felállással is mindkét fél nyer, hiszen ők értékes tartalmakat, vagy letölthető anyagokat kaphatnak email címükért cserébe, amin keresztül aztán tovább tarthatod velük a kapcsolatot (és idővel még több, most már személyre szabott értékes tartalmat kínálhatsz nekik).

 

5. Készítsd el saját termékeidet

Egy személyes brand kiépítésének egyik leggyakoribb célja, hogy saját termékeket készíthess, és árulhass ahelyett, hogy másnak csinálnád ezt egy partnerkapcsolat keretei között. Persze az is egy lehetséges cél, és sokan építenek érte személyes brandet, de ha független szeretnél maradni, akkor ez nem opció.

 

Itt azonban nem csak a pénzügyi függetlenségről van szó, hiszen saját márkájú termékeid sokkal hitelesebbé is tesznek majd. Napjaink névjegykártyái azok a könyvek, oktatóanyagok, és termékek, amelyek a te nevedben beszélnek, és a te tudásod bizonyítékai. Ezek további gondolatvezetőkhöz és kapcsolódó iparágakhoz juttathatnak el téged, hogy aztán a 2. és 3. tippet követve ezekben is kialakíthass magadnak egy nevet és egy követőbázist.





Kapcsolódó cikkek:

Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...

Tovább

Habár csupán az elmúlt években vált igazán népszerűvé, az influencer marketing minden idők egyik legfelkapottabb és legsikeresebb marketingformájává nőtte ki magát, amit első sorban az internet...

Tovább

Az Instagramot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A Facebook tulajdonát képező közösségi hálózat a második legnagyobb a világon, ami havonta több, mint egymilliárd aktív felhasználót foglalkoztat, és...

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Palvin Barbara 12 752 437
2. Dzsudzsák Balázs 1 056 755
3. Enji Night 833 829
4. Andy Csinger 659 110
5. Tóth Attila 523 160
6. Varga Viktória 516 395
7. Hódi Pamela 486 794
8. Kasza Tibi 464 207
9. Edina Kulcsár 460 288
10. Bercsenyi Balazs 451 232
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. PamKutya 4 294 967 295
2. CsChannel 4 294 967 295
3. VamosART 1 558 078
4. Videómánia 1 091 680
5. Peter Bence 825 245
6. Radics Peti 686 892
7. KerekMese 684 658
8. TheVR 671 606
9. luckeY 620 449
10. Peter Gergely 613 695
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Az okostelefonok nagy részén valamilyen Android rendszer fut, amelynek saját Play Áruházában durván 3 millió alkalmazás lelhető fel. Ha emellé figyelembe vesszük, hogy többen érik el az internetet...

Tovább

Az Instagram minden idők egyik legsikeresebb közösségi platformja, amelyet az elmúlt években több olyan funkcióval is bővítettek a fejlesztők, amelyekkel kifejezetten a márkáknak kedveznek. A több...

Tovább

Az Instagram 2018 óta a második leglátogatottabb platform a Facebook után – több mint egymilliárd regisztrált felhasználójából napi szinten 500 millióan használják, és ez a szám egyre csak nőni...

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink
Vedd fel velünk a kapcsolatot