Néhány hasznos tanács kezdő youtubereknek az induláshoz

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

Hasznos tanácsok kezdő youtubereknek

A kreatív emberek, a tartalomgyártók számára manapság  egyre több lehetőség adott ahhoz, hogy valami egyedi és szórakoztató tartalmat hozzanak létre. Különböző csatornák, különböző típusú tartalmak és különböző webhelyek. Az egyik, amit úgy gondolok, hogy mindenképp érdemes kihasználni, az a Youtube - ez messze a legnagyobb videómegosztó oldal. A YouTube több mint 1 milliárd felhasználóval rendelkezik. Ezek a felhasználók naponta több mint 4 milliárd videót néznek.

 

Szó szerint bármilyen típusú közönséget találhatsz a YouTube-on, ami azt jelenti, hogy csaknem minden vállalkozás megtalálja a módját, hogy hasznot húzzon a legnagyobb videómegosztó oldalból. 

Néhány hasznos tanács kezdő youtubereknek az induláshoz

Végtére is, ez egy szórakoztató és interaktív hobbi azzal a lehetőséggel, hogy népszerű online személyiséggé válj - azzal az előnnyel, hogy segíteni tudsz az embereknek a tartalmaiddal, illetve szórakoztatni tudod őket, termékeket kaphatsz cégektől, és természetesen idővel komoly bevételi forrásként számíthatsz rá.

 

Ha azonban a követők folyamatos növekedését szeretnéd elérni, vagy legalábbis megfelelő tartalmakat szeretnéd közzétenni a csatornádon, amely magas nézettséget és kedvelést eredményez, akkor többet kell tenned, mint jelen lenni a Youube-on. Íme, néhány hasznos tipp, amellyel biztosíthatod, hogy a lehető legjobban kihasználod a vállalkozásodat a tartalomgyártás világában.

 

Tervezd meg a tartamaidat

 

Mielőtt létrehoznád a YouTube-csatornádat, valószínűleg már eldöntötted, hogy milyen videotartalmat szeretnél rajta megjeleníteni. A nézettség növelésének és a feliratkozók megszerzésének legjobb módja még mindig az, hogy érdekes és értékes legyen a tartalom; minél több emberhez szóljon, így többen akarnak rákattintani, és végig figyelni.

 

A tervezés segít abban, hogy a tartalomgyártás során ragaszkodni tudj a csatornád témájához. Sok sikeres tartalomgyártó rendelkezik dedikált csatornákkal az utazásra, oktatóanyagokra vagy a mindennapi életükre vonatkozóan.

 

Szerezz be professzionális felszerelést a munkához

 

Az okostelefon használata minden bizonnyal elfogadható módja a videók felvételének, de ha azt szeretnéd, hogy a nézők igazán élvezhessék a tartalmat, akkor valóban segít a megfelelő berendezésekbe való befektetésben. A legtöbb YouTuber jó minőségű kamerát használ, valamint más alapvető kiegészítőket is, mint például állványokat, lencséket és stúdióvilágítást.

 

Ne feledd azonban, hogy egy jó kamera nem minden. Ha elhanyagolsz más tényezőket, mint a hangminőséget és a világítást, a nézők az első néhány másodperc múlva is elveszíthetik érdeklődésüket a videók irányába, és nem fognak feliratkozni a csatornádra.

 

Fektessen be egy jó mikrofonba, amelyet a fényképezőgépre csatlakoztathatsz. Ugyanakkor ne hagyd figyelmen kívül a felvételi körülményeket, és ellenőrizd, hogy az adott helyszínen, az adott körülmények között, megfelelően hallható-e a hangod, hogy a nézőid mindent értsenek, amikor megtekintik a videót.

 

Inspirálódj

 

Ahogy egyre előbbre jutsz a karriered során, lehet, hogy nagyobb kihívást jelent, ha újabb és újabb izgalmas tartalmakat hozz létre, amely megegyezik az első néhány videód stílusával. De ne aggódj - még a legnagyobb YouTube-művészek is szenvednek alkotói válságtól. A titok az, hogy mindenhol inspirációt keressünk. Sorold fel az ötleteidet. Nézz külföldi videósokat és szerezz inspirációt tőlük, majd vidd bele a saját ötleteidet, illetve a személyiségedet.

 

Ne hasonlítsd össze magadat másokkal, amíg magadnak tetszik, amit csinálsz, és élvezed a tartalmak készítését, a nézők érzékelni fogják az igyekezetet. Tegyél meg minden annak érekében, hogy minél többet tanulj, és ez által fejlődj.

 

Készíts lejátszási listákat

 

Miután már létrehoztál néhány videót, csoportosítsd őket a csatorna lejátszási listáiba. Ezt azért érdemes elvégezni, mert a lejátszási listához kiválasztott cím segít abban, hogy magasabb rangot kapj a Google keresési eredményei között. A lejátszási listák arra is ösztönözni fogják az embereket, hogy több videót nézzenek meg, mert látni fogják a sorozat többi videójának listáját, ami tartalmát epizodikusabbá teszi.

 

Az automatikus lejátszás lehetővé teszi, hogy a nézők több videót tekintsenek meg a csatornádon. Lehetőséged van lejátszási listák megjelenítésére a YouTube-csatorna oldalán. Nemcsak a tartalom megszervezésére és kategorizálására van lehetőség, de kiemelheti azokat a videókat is, amelyeket a leginkább felhívni kíván, és kreatívvá teheti a bemutatót.

 

Oszd meg az elkészült tartalmaidat

 

Miközben a videók önmagában is generálhatnak forgalmat, ne habozz reklámozni a videókat más online csatornán keresztül. Azok az emberek, akik már kapcsolatban álltak veled a Facebookon, a Twitteren, a LinkedIn-en, az Instagramon és a Pinteresten, valószínűleg értékelni fogják az új videókat is. 

 

 

Figyeld a tevékenységeket és a reakciókat 

 

Miután elkezdted elhelyezni a videókat, menj és nézd meg, hogy az emberekre milyen hatással van. Ideális esetben azt szeretnéd, hogy az emberek a videót végig figyeljék. A YouTube Analytics megmutathatja, hogy az emberek egy bizonyos ponton kikapcsolják-e a videót. Ez egy jó módja annak, hogy meg tudd mérni, hogy a videóid hossza helyes-e. A rövidebb videók gyakran a leghatékonyabbak.





Kapcsolódó cikkek:

Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...

Tovább

Habár csupán az elmúlt években vált igazán népszerűvé, az influencer marketing minden idők egyik legfelkapottabb és legsikeresebb marketingformájává nőtte ki magát, amit első sorban az internet...

Tovább

Az Instagramot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A Facebook tulajdonát képező közösségi hálózat a második legnagyobb a világon, ami havonta több, mint egymilliárd aktív felhasználót foglalkoztat, és...

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Palvin Barbara 10 235 131
2. Dzsudzsák Balázs 1 002 916
3. Enji Night 668 949
4. Andy Csinger 555 827
5. Tóth Attila 513 090
6. Hódi Pamela 439 508
7. Varga Viktória 424 847
8. Edina Kulcsár 403 063
9. Istenes Bence 398 604
10. Bercsenyi Balazs 395 369
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. VamosART 1 433 927
2. Videómánia 1 025 183
3. PamKutya 939 466
4. Peter Bence 705 199
5. TheVR 652 157
6. Radics Peti 637 441
7. luckeY 601 275
8. Peter Gergely 594 786
9. UNFIELD 579 977
10. Barni. 539 369
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Az okostelefonok nagy részén valamilyen Android rendszer fut, amelynek saját Play Áruházában durván 3 millió alkalmazás lelhető fel. Ha emellé figyelembe vesszük, hogy többen érik el az internetet...

Tovább

Az Instagram minden idők egyik legsikeresebb közösségi platformja, amelyet az elmúlt években több olyan funkcióval is bővítettek a fejlesztők, amelyekkel kifejezetten a márkáknak kedveznek. A több...

Tovább

Az Instagram 2018 óta a második leglátogatottabb platform a Facebook után – több mint egymilliárd regisztrált felhasználójából napi szinten 500 millióan használják, és ez a szám egyre csak nőni...

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink
Vedd fel velünk a kapcsolatot