Így lehet neked is több követőd a Twitteren

"Ahol az influencerek és a márkák egymásra találnak"

Így szerezz több követőt a Twitteren

A Twitter napjaink egyik legnyüzsgőbb és legnépszerűbb közösségi platformja, ami fontos szerepet játszik számtalan cég, vállalkozó, és influencer karrierjében is. Azok, akik megfelelően használják a Twittert, óriási befolyást gyakorolhatnak iparágukra.

Így lehet neked is több követőd a Twitteren

Természetesen ehhez egy méretes követőbázisra is szükséged lesz, hiszen minél több ember látja tweetjeidet, annál szélesebb körre terjesztheted ki befolyásodat. Na persze ezt könnyebb mondani, mint valóban kivitelezni, ezért most összegyűjtöttünk néhány tippet, amikkel megerősítheted Twitter jelenlétedet, és egy nagy adag követőt is magad mögé állíthatsz a Twitteren!

 

1. Tweetelj gyakran és rendszeresen

Más népszerű platformokkal (pl. Facebook, vagy Instagram) ellentétben a Twitteren egyenesen szükséges az, hogy minimum napi rendszerességgel adj életjeled magadról, vagyis hogy posztolj valamit. Egy átlagos tweetnek nagyon rövid „élettartamba” van – habár nem tűnnek el 24 órán belül a profilodról, mint mondjuk az Instagram történetek, a másodpercenként érkező új bejegyzések pillanatok alatt letaszíthatják megnyilvánulásaidat az emberek hírfolyamáról.

 

Sok márka és influencer naponta többször is tweetel valamit, hogy nevük minél inkább rögzüljön az emberek tudatában, akik akár percenként is új tartalmak tucatjaival találhatják szembe magukat. A tanulmányok eredményei meglehetősen változatosak: a céljaid alapján napi 3-20 tweettel is számolhatsz, habár ha több aktivitást szeretnél egy-egy bejegyzéseden, akkor érdemes napi legfeljebb 5 tweetnél meghúzni a határt.

 

Ha általánosságban szeretnél több ember szemei elé kerülni, akkor akár 10 tweet is felkerülhet faladra naponta. Ezt csak különleges alkalmakkor (pl. egy esemény élő tudósításakor) érdemes túllépni. Ha nincs elegendő ötleted új tartalmakra, akkor szedj össze néhány régebbi örökzöld cikket blogodról, és ossz meg belőlük párat, hogy kitöltsd az űrt.

 

Mindezek ellenére tartsd észben, hogy nincs két egyforma közönség. Nem árt rápillantani a statisztikákra is, hogy lásd, mi az a tweetmennyiség, amire a legpozitívabban reagálnak követőid.

 

2. Tudd, hogy mikor érdemes tweetelni

Minden közösségi platformon fontos tudni, hogy mikor vannak a legjobb posztolási időpontok a nap, és a hét folyamán. A Twitteren talán annyiban könnyebb a helyzeted, hogy nem napi 1-2 bejegyzést, hanem ennél jóval több tartalmat kell elosztanod, így nagyobb az esélye, hogy a nap különböző időszakaiban aktív látogatókat is elérheted velük.

 

Egy tanulmány szerint a Twitter hétköznap reggelente, és kora délután a legaktívabb – ezek közül is a péntek reggeli órák a legfelkapottabbak.

 

Persze a statisztikák itt is nagyon beszédesek lehetnek – a saját közönséged aktivitásához kell igazítanod bejegyzéseidet, hogy a lehető legtöbb érdeklődő szempár elé juthassanak el.

 

Szerencsére a Twitternek van egy beépített időzítője is, aminek segítségével ütemezheted bejegyzéseidet, így nem kell pontosan péntek délelőtt 10 órakor ott ülnöd a számítógép előtt, hogy egy jó időpontban publikálhasd legújabb szerzeményedet.

 

3. Használj vizuális tartalmakat

Mint azt biztosan tudod, a vizuális tartalmak sokkal könnyebben ragadják meg az emberek figyelmét, mint a sima szöveges bejegyzések. Ez a „szabály” a Twitterre is vonatkozik: azzal, hogy képeket csatolsz tweetjeidhez lényegesen több aktivitásra számíthatsz, amiből közvetlenül következik, hogy többekhez juthat el az adott tartalom.

 

4. Használj hashtageket

A hashtagek divatját a Twitter teremtette meg még sok-sok évvel ezelőtt, így nem csoda, hogy a platform esszenciális részét képezik. A hashtagek segíthetnek hatalmas közönségeket elérni, akik ráadásul konkrétan érdeklődhetnek is tartalmaid iránt (és akár a követőiddé is válhatnak).

 

Azt, hogy hány hashtaget érdemes használni egy-egy bejegyzésben már évek óta vitatott téma az összes platformon, de a Twitteren mindenképpen ajánlatos legalább egy-két nagyon releváns darabot mellékelni (ez sokkal könnyebbé vált, mióta a platform megduplázta a karakterlimitet a tweeteken).

 

Fontos továbbá megjegyezni, hogy több hashtaggel ugyan több embert érhetsz el, de ez összességégben alacsonyabb aktivitási arányt is eredményezhet a bejegyzésen, mert semmi sem garantálja, hogy mindenki érdeklődik is majd tartalmad iránt, aki a megadott címkék után keresgél.

 

Egy kutatás szerint azok a tweetek biztosítják a legjobb egyensúlyt az elérések és az aktivitás között, amelyek egy (vagy esetleg kettő) hashtaget tartalmaznak.

 

Ha tehát eleinte több emberhez szeretnéd, hogy eljussanak tweetjeid (hogy több követőt szerezhess), akkor használj több releváns hashtaget, majd idővel csökkentsd ezek számát, hogy egy-egy bejegyzéseddel nagyobb aktivitást érhess el.

 

5. Szerezz forgalmat más forrásokból

A Twitterre – mint oly sok más közösségi platformra is – külső forrásokból is átirányíthatsz némi forgalmat.

 

Például ha van egy webhelyed, vagy blogod, akkor ezeken érdemes elhelyezni egy hivatkozást (gomb formájában) Twitter fiókodhoz, vagy akár be is ágyazhatod Twitter faladat, hogy a látogatók láthassák, mire számíthatnak tőled a platformon.

 

Twitter fiókod hivatkozását akár más közösségi platformokon is elhelyezheted (YouTube, Facebook, stb.), és ha esetleg emaileket is szoktál küldeni blogod feliratkozóinak, akkor annak aláírásában is szerepeljen a többi hivatkozás mellett!

 

6. Optimalizáld Twitter profilodat

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozhasd ki Twitter profilodból, és több követőt szerezhess magadnak, érdemes megfontolni a következő villámtippeket:

- Habár Twitter profildoon talán egyedi, vagy valamilyen márkás nevet használsz, érdemes rendes nevedet beleírni a bemutatkozásba, hogy az emberek könnyedén rád találhassanak.

- Használj egy minőségi profilképet arcodról (ha személyes profil) vagy céged logójáról (ha márkádat hivatott reprezentálni).

- A fejlécképet sem szabad elhanyagolni – válassz olyat, ami márkádat vagy személyes márkádat illusztrálja. A fejlécképet néha leválthatod, hogy megossz rajta néhány friss információt, például egy közelgő eseményről (hogy mindenki láthassa, aki profilodra lép).

- Ne felejts el hivatkozást elhelyezni webhelyedre, vagy blogodra.

- A bemutatkozás/leírás megfogalmazásakor ügyelj rá, hogy rövid, tömör, de lényegre törő légy. Ha márkád személyisége megengedi, nyugodtan alkalmazz némi kreatív humort is. Ami azonban a legfontosabb, hogy használj releváns kulcsszavakat, amikkel kapcsolatban az emberek rátalálhatnak profilodra.

 

7. Ossz meg „jól osztható” tartalmakat

Talán mondanunk sem kell, de mindenképpen érdemes olyan tartalmakat megosztanod, amiket mások is szívesen megosztatnának egymás között. Ezzel rövid időn belül széleskörű közönséget érhetsz el, és – mint azt már említettük – több követőre is szert tehetsz.

 

Megoszthatsz releváns, friss híreket, idézeteket, statisztikákat, tényeket, érdekességeket, vagy informatív tartalmakat is. Még a humort is szabadon beleszőheted tweetjeidbe, ha ezt megengedi márkád személyisége – a humor mindig nyerő volt és az is lesz!

 

Ha kissé lelassulnak az újratweetelések, akkor igazából meg is kérheted követőidet néha, hogy osszák újra tweetjeidet. Egy kutatás szerint aki kér, az kap is – méghozzá akár 4-szer több megosztást, mint azok, akik nem kérik ezt.

 

8. Kapcsolódj a releváns beszélgetésekhez

Azzal, hogy releváns beszélgetésekhez kapcsolódsz a Twitteren, garantáltan többek elé juttathatod el profilodat. Minél több ilyen beszélgetéshez csatlakozol, annál könnyebben pozícionálhatod magadat szakértőként az adott területen.

 

Követhetsz például kapcsolódó témákkal foglalkozó szakértőket és márkákat a Twitteren, és valahányszor egy érdekes téma merül fel, te is beírhatod a véleményedet a hozzászólások közé. Egy másik lehetőség odafigyelni az épp legfelkapottabb hashtagekre, és megosztani gondolataidat egy ilyen címkével megjelölt bejegyzésben.

 

A közösségi figyelő eszközök továbbá lehetővé teszik, hogy gyorsan értesülj róla, ha az emberek márkáddal, vagy iparágaddal kapcsolatos témákba elegyednek, és időben csatlakozhass hozzájuk, amíg még relevánsak.

 

9. Említs meg másokat, és oszd meg tweetjeiket

Amikor másokat követsz a Twitteren, gyakran egy visszakövetéssel viszonozzák azt – értelemszerűen nagyobb az esélye ennek, ha olyan fiókokat célzol meg, amelyek hasonló témákkal foglalkoznmak, mint Te.

 

Ugyan ez vonatkozik az említésekre és újraosztásokra is – ezekkel felhívhatod magadra az emberek figyelmét, és jó eséllyel ők is megosztják majd néha egy-egy bejegyzésedet, főleg ha követnek is.

 

Az újraosztások egyik nagy előnye, hogy nem muszáj a nap összes posztolási időpontjára valami újat alkotnod – néha bőven elfér egy-egy releváns tweet is a faladon másoktól!





Kapcsolódó cikkek:

Miről tweeteljek: 15 ötlet márkáknak és influencereknek
Miről tweeteljek: 15 ötlet márkáknak és influencereknek
A Twitter felhasználók napi szinten durván félmilliárd tweetet eresztenek ki a nagyvilágba, így a márkáknak és...
Tovább
8 tipp YouTube csatornád felfuttatásához
Így teheted népszerűbbé YouTube csatornádat 8 lépésben
Amennyiben a videó a te céged marketingstratégiájában is fontos szerepet játszik, vagy éppen egy kezdő vlogger...
Tovább
Amit kezdő influencerként mindenképpen tudnod kell
Amit senki nem mond el neked az influencer marketingről
Az influencer marketing, mint karrier vonzereje tagadhatatlan – ki ne szeretné körbeutazni a világot, luxus...
Tovább
Influencer vagyok. Regisztrálok influencerként
Influencer vagyok. Regisztrálok influencerként
Regisztrálok
Influencert keresek kampányomhoz
Influencert keresek kampányomhoz
Regisztrálok
Több Instagram követőt szeretnék
Több Instagram követőt szeretnék
Érdekel
Instagram toplista
Helyezés Név Követők
1. Palvin Barbara 12 526 420
2. Dzsudzsák Balázs 1 056 755
3. Enji Night 751 413
4. Andy Csinger 644 701
5. Tóth Attila 523 160
6. Varga Viktória 516 395
7. Hódi Pamela 479 567
8. Edina Kulcsár 452 421
9. Kasza Tibi 445 560
10. Bercsenyi Balazs 443 140
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
Helyezés Név Feliratkozók
1. VamosART 1 531 361
2. Videómánia 1 074 355
3. PamKutya 1 065 520
4. Peter Bence 797 674
5. Radics Peti 676 991
6. TheVR 666 304
7. KerekMese 650 726
8. luckeY 614 805
9. Peter Gergely 611 000
10. UNFIELD 605 247
Tovább a teljes listára
Mit nyújt Neked az Influencer toplista?
Ha Influencer vagy akkor...
Ha Influencer vagy akkor...

Ha Influencernek érzed magad, legyen akár csak 2.000 követőd is, regisztrálj, segítünk hirdetőt találni! 

Tovább
Ha influencert keresel kampányodhoz...
Ha influencert keresel kampányodhoz...

Válogass a listából, vagy keress meg minket, segítünk kiválasztani a Neked legjiobban megfelelő influencert! 

Tovább
Ha több Instagram követőt szeretnél
Ha több Instagram követőt szeretnél

Segítünk téged influencerré válni! Kapcsolataink, módszereink, adatbázisaink segítenek Neked villámgyorsan sok követőt szerezni! 

Tovább
Fizetett hirdetést szeretnél ezen az oldalon?
Fizetett hirdetést szeretnél ezen az oldalon?

Ha szeretnél kitűnni a tömegből, hirdess ott, ahol minden érintett léthatja! 

Tovább
Teljes körű közösségi média marketing érdekel?

Nincs időd Facebook vagy Instagram oldaladra? YouTube csatornát szeretnél, de nem tudsz filmeket készíteni? Minden terhet leveszünk a válladról! Teljes körű Közösségi média stratégia és kivitelezés profiktól! Facebook oldal vezetés, Instagram oldal vezetés, videók készítése, terjesztése, Facebook, Instagram és YouTube hirdetések készítését bízd tapasztalt és kreatív csapatunkra!

Teljes körű közösségi média marketing érdekel?
Az influencer marketing 6 legjobb kampánytípusa
2019-07-04
Hírek és ajánlatok
Az influencer marketing 6 legjobb kampánytípusa

Az influencer marketing a modern kor egyik legsokoldalúbb marketingformája. Sokan előszeretettel használják a jól bevált „klasszikus” megoldást (értsd: egy termékkel pózoló Instagram felhasználó), míg mások sokkal kreatívabban igyekeznek népszerűsíteni kínálatukat egy véleményvezéren keresztül.

Tovább
Így tervezz tökéletes szponzorált Instagram történeteket influencereidnek
2019-07-02
Hírek és ajánlatok
Így tervezz tökéletes szponzorált Instagram történeteket influencereidnek

Az interneten a vizuális tartalmak a nyerők, és ha van egy platform, ami mindegyiknél hitelesebben bizonyította ezt, akkor az az Instagram. A Facebook ezen tulajdona mára az online marketinget alkalmazó márkák egyik alapvető eszközévé vált, köszönhetően többen között az influencer marketing, és a különböző platformfunkciók (például a történetek) elterjedésének.

Tovább