Miről tweeteljek: 15 ötlet márkáknak és influencereknek

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

Miről tweeteljek: 15 ötlet márkáknak és influencereknek

A Twitter felhasználók napi szinten durván félmilliárd tweetet eresztenek ki a nagyvilágba, így a márkáknak és az influencereknek rendszeresen hatalmas versenymezőnnyel kell megküzdeniük követőik figyelméért.

Miről tweeteljek: 15 ötlet márkáknak és influencereknek

Egy márka megbízott Twitter-felelőseként, vagy önálló Twitter influencerként tudnod kell, hogy mikor és mit tweetelj, hogy elérd céljaidat. Azonban mint azt már bizonyára tapasztaltad, ez messze nem olyan egyszerű, mint amilyennek eleinte távolról látszott.

 

Megeshet, hogy néha tweetelsz valamit, amiről úgy érzed, hogy nagyot fog szólni, de aztán néhány kedvelés után feledésbe is merül.

 

Cikkünk célja néhány ötletet kínálni ahhoz, hogy miket érdemes posztolni (tweetelni) a Twitterre, hogy felkeltsd közönséged érdeklődését és aktivitásra ösztönözd őket. Garantáljuk, hogy a marketingesek és az influencerek is találnak majd köztük hasznos tippeket!

 

1. Ossz meg ipari híreket

Tartsd naprakészen követőidet iparágad legfrissebb híreivel. Történt néhány változás mostanában, ami érdekelhetné őket? Közeleg egy olyan esemény, vagy trend, ami érinti követőidet? Azzal, hogy hasznos információkat kínálsz nekik, garantáltan elnyered majd hálájukat és bizalmukat is, hiszen olyasvalakiként tüntetheted fel magad előttük, aki tényleg képben van.

 

2. Emeld ki alkalmazottaidat

Ha szeretnéd márkádat „emberibbé” tenni, akkor mutasd meg, hogy kik dolgoznak annak logója mögött. Említsd meg munkatársaidat, és hogy miért játszanak fontos szerepet a cég munkásságában. Néha még egy-egy rövid történetet is kiemelhetsz (mondjuk heti rendszerességgel), amiben röviden összefoglalsz egy fontosabb eseményt vállalatod történetéből – ezeket akár képekkel is illusztrálhatod!

 

Mindezzel nem csak közönségeddel alakíthatsz ki személyesebb kapcsolatot, de a kiemelt munkatársaknak is biztosan jól esik majd a nyilvános elismerés.

 

3. Tégy fel releváns kérdéseket

Ha valamivel, akkor a kérdésekkel garantáltan aktivitásra ösztönözheted közönségedet. Ezek a tweetek – ahelyett, hogy első sorban információt kínálnának – arra szólítják fel a követőket, hogy aktívan kivegyék a részüket a téma megvitatásából.

 

Többféle kérdést is feltehetsz nekik – például:

- Mik a kedvenc termékeik/szolgáltatásaik

- Milyen problémáik vannak ezekkel kapcsolatban

- Miért szeretik követni a profilodat

- Miből szeretnének többet látni tőled

- Mi a véleményük egy trendről, vagy hírről (amit a kérdéssel együtt megosztottál)

 

Ez persze csupán néhány példa – rengetegféle kérdést feltehetsz követőidnek, és érdemes is rendszeresen ezekkel aktivitásra buzdítani őket.

 

Erősen ajánljuk azonban, hogy kerüld a heves vitatémákat (politika, vallás, stb.) – ne botránnyal akard kiérdemelni közönséged elismerését!

 

4. Ossz meg pozitív márkahíreket

Márkád (vagy személyes márkád) csatlakozott egy fontos társadalmi ügyhöz? Esetleg új ügyvezető igazgató vette át a stafétabotot? Talán kitüntették márkádat, vagy megérkezett az X feliratkozóért járó elismerésed a YouTube-tól? Ezek mind tweetelendő hírek, hiszen pozitív fényben tüntetik fel márkádat, és naprakészen tartják követőidet márkáddal kapcsolatban.

 

5. Oszd meg blogtartalmaidat

Ha blogot vezetsz, akkor bizonyára szeretnéd, hogy minél több érdeklődőhöz jussanak el tartalmaid, amiken órákat, vagy akár napokat is dolgoztál. A Twitter nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy cikkeidet egy érdeklődő közönséggel oszthasd meg. Ez a tipp vonatkozik más Twitteren kívül tartalmakra – például YouTube videóidra – is.

 

6. Számolj be a fontosabb rendezvényekről

Beszélj követőidnek azokról a közelgő rendezvényekről, amelyeken egyedül (influencerként) vagy márkád képviseletében ott leszel majd. Amennyiben a rendezvény a nyilvánosság számára is elérhető, akkor így tudni fogják, hogy személyesen is találkozhatnak veled. Oszd meg velük a helyszínt, a dátumot, és – ha lehet – a rendezvény hivatkozását is, hogy tudják, pontosan hogyan találkozhatnak veled.

 

7. Lovagold meg a felkapott témákat

Ha vannak trendi témák, amik éjszakánként ébren tartják a közösséget, akkor minél előbb csatlakozz te is a róluk folyó beszélgetéshez (használd a megfelelő hashtageket), hogy releváns maradj közönséged számára.

 

Az sem feltétlenül fontos, hogy a téma közvetlenül kapcsolódjon hozzád, vagy márkádhoz – ha mindenkit érint, akkor közönségedet is érdekelni fogja a véleményed róla. Lehet szó popkultúráról, egy ünnepről, vagy bármi másról. Azonban továbbra is azt javasoljuk, hogy határolódj el a botrányos vitatémáktól – egyetlen félreértett megjegyzés is elég ahhoz, hogy sok követőt elveszíts.

 

8. Ossz meg érdekes tényeket

Minden veled/márkáddal/kínálatoddal kapcsolatos érdekességet megemlíthetsz egy-egy tweet formájában. Elmesélheted azt is, hogy milyen felindulásból kezdett el céged dolgozni egy adott terméken, illetve megalkotásának tömör történetét is.

 

9. Válaszolj meg gyakran feltett kérdéseket

A Twitter tökéletes platform arra, hogy megválaszold a márkáddal, kínálatoddal, vagy iparágaddal kapcsolatos gyakran feltett kérdéseket követőidnek. Ha sűrűn találkozol egy kérdéssel valahol (feléd irányított tweetekben, saját tweetjeid hozzászólásai között, fórumokon, más platformokon, stb.), akkor válaszold meg azt! Közönséged hálás lesz érte, hogy rendszeresen kínálod nekik azt, amit kérnek.

 

10. Oszd meg elégedett ügyfeleid/partnereid tweetjeit

Mutasd meg a Twitternek, hogy mennyire elégedettek veled (termékeiddel, szolgáltatásaiddal, influencer teljesítményeddel) ügyfeleid vagy partnereid. A társadalmi bizonyítékok nagyon meggyőzőek tudnak lenni, ráadásul ezzel az eredet tweetelőnek is megmutatod, hogy értékeled visszajelzését (ami nyers, pozitív PR).

 

12. Hirdess meg álláslehetőségeket cégeden belül

Meglehet, hogy követőid közül sokan szívesen dolgoznának cégednél, de nem tudják, hogy hol keressenek rá a nyílt pozíciókra. Érdemes tehát emlékeztetni őket a lehetőségekről mind a Twitteren, mind más platformokon (és akár hírleveleidben is).

 

13. Mutasd be készülőfélben lévő dolgaidat

Hívd fel közönséged figyelmét készülőfélben lévő termékeidre, vagy rendezvényeidre a Twitteren keresztül. Ezzel biztosíthatod, hogy minél többen tudjanak ezekről, amikorra elkészülnek, és hogy izgatottabban várják a végeredményt. Hasonlóképpen be is viheted őket a kulisszák mögé, hogy megmutasd nekik, hogyan készülnek már megjelent termékeid.

 

14. Ossz meg vizuális tartalmakat

A vizuális tartalmak minden közösségi platformon nagy sikernek örvendenek, hiszen azonnal megragadják a közönség figyelmét, akik így valószínűbb, hogy aktívan foglalkoznak majd a tartalmakkal. Egy olyan tweet, amihez kép is tartozik lényegesen több megosztást termelhet, mint egy sima szöveges bejegyzés.

 

15. Írj ki szavazásokat

A szavazásokkal nem csak aktivizálhatod követőidet, de rengeteg értékes információt is szerezhetsz róluk. Megkérdezheted őket például arról, hogy milyen tartalmakból szeretnének többet látni, mely termékeidet vásárolták már meg, vagy hogy milyen jellegű szolgáltatásokat/termékeket látnának szívesen kínálatodban – ez csupán néhány példa. Ilyen értelemben a szavazások hasonlítanak a kérdésekhez, azonban a visszajelzéseket sokkal könnyebb kiértékelni.





Kapcsolódó cikkek:

Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...

Tovább

Habár csupán az elmúlt években vált igazán népszerűvé, az influencer marketing minden idők egyik legfelkapottabb és legsikeresebb marketingformájává nőtte ki magát, amit első sorban az internet...

Tovább

Az Instagramot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A Facebook tulajdonát képező közösségi hálózat a második legnagyobb a világon, ami havonta több, mint egymilliárd aktív felhasználót foglalkoztat, és...

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Palvin Barbara 12 752 437
2. Dzsudzsák Balázs 1 056 755
3. Enji Night 833 829
4. Andy Csinger 659 110
5. Tóth Attila 523 160
6. Varga Viktória 516 395
7. Hódi Pamela 486 794
8. Kasza Tibi 464 207
9. Edina Kulcsár 460 288
10. Bercsenyi Balazs 451 232
Tovább a teljes listára
YouTube toplista
  Név Feliratkozók
1. PamKutya 4 294 967 295
2. CsChannel 4 294 967 295
3. VamosART 1 558 078
4. Videómánia 1 091 680
5. Peter Bence 825 245
6. Radics Peti 686 892
7. KerekMese 684 658
8. TheVR 671 606
9. luckeY 620 449
10. Peter Gergely 613 695
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Az okostelefonok nagy részén valamilyen Android rendszer fut, amelynek saját Play Áruházában durván 3 millió alkalmazás lelhető fel. Ha emellé figyelembe vesszük, hogy többen érik el az internetet...

Tovább

Az Instagram minden idők egyik legsikeresebb közösségi platformja, amelyet az elmúlt években több olyan funkcióval is bővítettek a fejlesztők, amelyekkel kifejezetten a márkáknak kedveznek. A több...

Tovább

Az Instagram 2018 óta a második leglátogatottabb platform a Facebook után – több mint egymilliárd regisztrált felhasználójából napi szinten 500 millióan használják, és ez a szám egyre csak nőni...

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink
Vedd fel velünk a kapcsolatot