Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Nyári Diána színésznő, influener. Nyári Diána 1995. május 8-án született Győrben. A színészi lét hamar az élete részévé vált, ugyanis már öt éves korában játszott a színházban és ebben az időben már pontosan tudta, hogy mivel szeretne foglalkozni felnőtt korában. A színészi pálya kiválasztását az is segítette, hogy a családjában is van színész. Gyermekként színészi pályafutását reklámokban való szerepléssel kezdte, ahol volt, hogy angyalkának öltözött vagy csokireklámban szerepelt. Nyolc éves korában a Doktor Zsivágó darabban szerepelt, a Győri Nemzeti színházban egyedül énekelhetett, amikor a Kis Kozettet alakította. 2003-ban szerepelt a Valahol Európában c. musicalben, majd a 80 nap alatt a Föld körül c. film színházi darabban is látható volt. Gyermekkorában rendszeresen sportolt, a kedvenc sportja a szinkronúszás volt, így egyszer a Monor Kupán is elindult duóban, ahol második helyezést értek el. Ezen a versenyen megtapasztalta, hogy ez egy kemény sport és inkább a tanulmányait választotta a sport helyett. A Krúdy Gyula Idegenforgalmi Szakképző iskolába járt, emellett pedig imádott járni színjátszó körre is, ez pedig nagyban befolyásolta színészi tehetségének fejlődését. Tanulmányai során végig kitűnő tanuló és osztályelső volt, majd később munkái miatt Budapestre költözött. A legtöbben a Barátok Közt Holman Hannájaként ismerik, a sorozatban 2010 júniusától szerepelt. Jelenlegi párjával 2016 őszétől alkotnak egy párt. Párja, az FTC sajtófőnöke, Kovács Dániel 2017 októberében kérte meg Dia kezét Párizsban, az Eiffel-torony előtt. Gyermekük, Kovács Zétény Bertalan 2018 júliusában született meg. Nyári Diána karrierje során olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Sudocrem, Dove Baby, Rossmann, Bolt (Taxify) Hungary, Polifarbe, Schwarzkopf, Danone Actimel, Inka Magyarország, Pampers, Lays, Metro, Arena Mall és még sok más. Nyári Diána színésznőt és influencert a szépségápolással, anyasággal, gyermekekkel kapcsolatos márkák számára ajánljuk a termékek reklámozásához.
Nyári Diána színésznőt és influencert a szépségápolással, anyasággal, gyermekekkel kapcsolatos márkák számára ajánljuk a termékek reklámozásához.
77. helyen a magyar instagram toplistán.
Szolgáltatásaink
Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

A legnagyobb magyar influencerek listája
Név | Követők | |
---|---|---|
1. | Palvin Barbara | 10 235 131 |
2. | Dzsudzsák Balázs | 1 002 916 |
3. | Enji Night | 668 949 |
4. | Andy Csinger | 555 827 |
5. | Tóth Attila | 513 090 |
6. | Hódi Pamela | 439 508 |
7. | Varga Viktória | 424 847 |
8. | Edina Kulcsár | 403 063 |
9. | Istenes Bence | 398 604 |
10. | Bercsenyi Balazs | 395 369 |
Név | Feliratkozók | |
---|---|---|
1. | VamosART | 1 433 927 |
2. | Videómánia | 1 025 183 |
3. | PamKutya | 939 466 |
4. | Peter Bence | 705 199 |
5. | TheVR | 652 157 |
6. | Radics Peti | 637 441 |
7. | luckeY | 601 275 |
8. | Peter Gergely | 594 786 |
9. | UNFIELD | 579 977 |
10. | Barni. | 539 369 |
Cikkek
Sokszor azt gondolhatjuk, hogy milyen egyszerű lehet az influencerek világa és élete. Ez egy tévgondolat, ugyanis nagyon sok mindennek kell megfelelniük és koránt sem annyira egyszerű ez. Hogyan lesz...
Szeretnéd tudni az influencer marketing területét mely változások érintik 2021-ben? Milyen trendet érdemes követned? A következő cikkünkből minden kiderül!
Az influencer marketing talán legnagyobb buktatója, hogy sok márka egyszerűen nem képes megfelelő partnereket választani kampányaihoz. Ez komoly hiba, hiszen a marketing e formája akkor működik jól, ha olyan...